Procedura składania i rozpatrywania reklamacji
Informujemy, że w zakresie niezwiązanym z ochroną ubezpieczeniową, istnieje możliwość złożenia reklamacji skargi do Strefa Finansów Prestige. Reklamacje niezwiązane z ochroną ubezpieczeniową są rozpatrywane przez Zarząd Strefy Finansów Prestige lub osoby upoważnione.
Definicje
Strefa Finansów Prestige – Strefa Finansów Prestige Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie, przy al. Jerozolimskich 99/18, 02-001 Warszawa.
Reklamacja – każde wystąpienie klienta kierowane do Strefy Finansów Prestige, odnoszące się do zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez Strefę Finansów Prestige.
Klient – każdy podmiot składający lub zamierzając złożyć reklamację, będący osobą fizyczną lub prawną, który korzysta lub korzystał z usług Strefy Finansów Prestige albo któremu zaproponowano korzystanie z usług Strefy Finansów Prestige.
Zasady składania Reklamacji
Możliwe są następujące formy składania Reklamacji:
- pisemnie, na adres: al. Jerozolimskie 99/18, 02-001 Warszawa,
- w formie elektronicznej, na adres reklamacje@strefafinansow.pl
- Reklamacja powinna zawierać następujące dane: imię nazwisko, data urodzenia, adres zameldowania.
- Reklamacja, która nie będzie zawierała danych umożliwiających identyfikację Klienta składającego Reklamacje pozostawiana będzie bez rozpatrzenia.
- Jeżeli Klient chce otrzymać odpowiedź na Reklamację drogą elektroniczną, powinien wskazać w tym celu adres e-mail i zawnioskować o przesłanie odpowiedzi na Reklamację na wskazany adres e-mail.
- Na prośbę Klienta Strefa Finansów Prestige potwierdza fakt złożenia Reklamacji w uzgodnionej z nim formie.
- Klient może złożyć Reklamację przez pełnomocnika, który dysponuje pełnomocnictwem udzielonym w zwykłej formie
Zasady rozpatrywania Reklamacji
- Odpowiedzi na Reklamacje udzielane są w formie pisemne niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania Reklamacji.
- Informacja o rozpatrzeniu Reklamacji wraz z odpowiedzią na Reklamację dostarczana jest Klientowi pocztą na wskazany adres zamieszkania albo, na wniosek Klienta, na wskazany adres poczty elektronicznej.
- Klient jest informowany przed upływem 30 dniowego terminu o przyczynie wydłużenia terminu rozpatrzenia Reklamacji i przewidywanego terminu odpowiedzi, który nie może być w każdym przypadku dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji oraz o okolicznościach, które maja zostać ustalone w wydłużonym terminie
- W przypadku nieuwzględnienia postulatów Klienta zawartych w Reklamacji Klient ma możliwości wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.rf.gov.pl.
Warszawa, 1 października 2018